Δελτίο Τύπου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Νέο Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών SeaSmiles

 

 

Το νέο Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών SeaSmiles εγκαινίασε στις 1 Μαρτίου του 2011, η Attica Group. Πρόκειται για ένα ενιαίο πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών για τους επιβάτες του Ομίλου Attica, που ταξιδεύουν με τη SUPERFAST FERRIES και την Blue Star Ferries, στην Αδριατική θάλασσα, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη.

 

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχει αποκλειστικά προνόμια, μοναδικά δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στα μέλη του, μέσω της κάρτας μέλους SeaSmiles. Οι επιβάτες μπορούν εύκολα να αποκτήσουν την κάρτα μέλους, συμπληρώνοντας την αίτηση που βρίσκεται στη Reception των πλοίων του Ομίλου, κερδίζοντας αυτόματα 100 πόντους επιβράβευσης εγγραφής νέου μέλους. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση online στην ιστοσελίδα www.seasmiles.com και να κερδίσουν 100 extra πόντους επιβράβευσης ηλεκτρονικής εγγραφής. Μετά την εγγραφή τους, τα μέλη συγκεντρώνουν πόντους με αναλογία 1? = 1 πόντος.

 

Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα και Κρήτη). Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με 12 επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία  προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα

                                                               

 

                                                     Αθήνα, 02 Μαρτίου 2011

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

 

κ. Διονύσης Θεοδωράτος

Attica Group

Τηλ: 210 891 9820

Fax: 210 891 9829

e-mail: theodoratos@attica-group.com

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s