Βόλτα στο παρελθόν – BLUE STAR 2 στα Χανιά.

Μετά από 7 χρόνια απουσίας του BLUE STAR 2 από τα Χανιά και με την ευκαιρία της δρομολόγησης του BLUE HORIZON θα άξιζε να κάνουμε μία μνεία όσον αφορά το μεταφορικό έργο του Blue Star 2 όσο ήταν στα Χανιά.

Πιο αναλυτικά:

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2002:

Η εταιρεία ανακοινώνει την πρόθεση δρομολόγησης του πλοίου της, BLUE STAR 2 στην γραμμή των Χανίων από την 04/01/03 σε καθημερινή βάση.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2002:

Η εταιρεία με αίτησή της προς το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) εζήτησε και έλαβε την έγκριση η έναρξη δρομολογίων να γίνει από την 4η Μαρτίου 2003 διότι το BLUE STAR 2 θα εξυπηρετούσε τις γραμμές Πατρών-Ηγουμενίτσας-Ιταλίας και Πειραιά-Δωδεκανήσου, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι εργασίες Ετήσιας Επιθεώρησης σε άλλα πλοία του Ομίλου. Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) κατά τη συνεδρίασή του στις 24/10/02 εξέτασε και ενέκρινε νομοτύπως την αίτηση έναρξης δρομολογήσεως στη γραμμή Πειραιά-Χανίων την 04/03/03.

ΜΑΡΤΙΟΣ 2003:

Τρίτη 4 Μαρτίου 2003 και το BLUE STAR 2 κάνει την παρθενική του άφιξη στα Χανιά κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των Χανιωτών.

ΙΟΥΛΙΟΣ 2003:

Το μεταφορικό έργο του BLUE STAR 2 τον μήνα Ιούλιο από και προς Πειραιά ανήλθε σε 65.471 επιβάτες, 9.523 ΙΧ αυτοκίνητα και 457 φορτηγά με κάλυψη μεριδίου αγοράς 48,79% στους επιβάτες, 46,28% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 11,38% στα φορτηγά. Με λίγια λόγια η πίτα ήταν μισή μισή σε επιβάτες και οχήματα αλλά έπεφτε στα φορτηγά, λόγω του AEGEAN GLORY που είχε δρομολογήσει η ΑΝΕΚ τότε…Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το BLUE STAR 2 πραγματοποίησε 62 δρομολόγια (40,79%) από και προς Πειραιά έναντι 90 (59,21%) δρομολογίων και των τριών πλοίων της ΑΝΕΚ τον Ιούλιο. (ΛΙΣΣΟΣ, ΛΑΤΩ και AEGEAN GLORY)

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2003:

Το μεταφορικό έργο του BLUE STAR 2 τον μήνα Αύγουστο από και προς Πειραιά ανήλθε σε 89.913 επιβάτες, 16.013 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 505 φορτηγά με κάλυψη μεριδίου αγοράς 46,78% στους επιβάτες, 42,65% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 14,49% στα φορτηγά. Ελάχιστη πτώση της πίτας σε επιβάτες οχήματα, αλλά αύξηση σε φορτηγά, κάτι που το κάνει δημοφιλ’εστερο πλοίο στην γραμμή.Το BLUE STAR 2 πραγματοποίησε 62 δρομολόγια (38,51%) από και προς Πειραιά έναντι 99 δρομολογίων (61,49%) και των τριών πλοίων της ΑΝΕΚ. Μετά τη δρομολόγηση του BLUE STAR 2 στη γραμμή Πειραιά-Χανίων και τον μήνα Αύγουστο 2003 παρουσιάζεται θεαματική αύξηση έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου (Αύγουστος 2002) στη διακίνηση επιβατών κατά 62,19%, ΙΧ οχημάτων κατά 51,43% και φορτηγών κατά 37,91%, όταν δηλαδή μονοπωλούσε η ΑΝΕΚ. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την καλοκαιρινή περίοδο 2003 (Ιούνιος-Αύγουστος) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (καλοκαίρι 2002) όπου δεν είχε δρομολογηθεί στη γραμμή το BLUE STAR 2, παρουσιάζεται θεαματική αύξηση στη διακίνηση επιβατών κατά 57,61% (149.872 επιβάτες) και στα Ι.Χ. κατά 49,72% (22.390 Ι.Χ.).

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2003:

Το μεταφορικό έργο του BLUE STAR 2 τον μήνα Οκτώβριο από και προς Πειραιά ανήλθε σε 38.575 επιβάτες, 34.55 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 750 φορτηγά με κάλυψη μεριδίου αγοράς 50,98% στους επιβάτες, 45,66% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 17,99% στα φορτηγά. Τεράστι αύξηση μεριδίου, τρίζοντας τα δόντια στην ΑΝΕΚ! Το BLUE STAR 2 πραγματοποίησε 62 δρομολόγια (41,33%) από και προς Πειραιά έναντι 88 δρομολογίων (58,66%) και των τριών πλοίων της ΑΝΕΚ. Μετά τη δρομολόγηση του πλοίου παρουσιάζεται αύξηση στη γραμμή Πειραιά-Χανίων και τον μήνα Οκτώβριο 2003 έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου (Οκτώβριο 2002) στη διακίνηση επιβατών κατά 24,58%, ΙΧ οχημάτων κατά 23,64% και φορτηγών κατά 37,76%.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2003:

Η άνοδος δεν σταματά. Το μεταφορικό έργο του BLUE STAR 2 τον μήνα Δεκέμβριο από και προς Πειραιά ανήλθε σε 31.293 επιβάτες, 3.393 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 1.034 φορτηγά με κάλυψη μεριδίου αγοράς 50,75% στους επιβάτες, 42,16 % στα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 27,17 % στα φορτηγά.Η ΑΝΕΚ ανεβάζει ελάχιστα το επίπεδο υπηρεσιών της αντικαθιστώντας το ΛΑΤΩ με το ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. Το BLUE STAR 2 πραγματοποίησε 56 δρομολόγια (45,90 %) από και προς Πειραιά έναντι 66 δρομολογίων (56,10 %) και των τριών πλοίων της ΑΝΕΚ. Παρουσιάζεται αύξηση στη γραμμή Πειραιά-Χανίων και τον μήνα Δεκέμβριο 2003 έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου (Δεκέμβριος 2002) στη διακίνηση επιβατών κατά 43,38 %, ΙΧ οχημάτων κατά 41,50 % και φορτηγών κατά 30,89 %.

ΜΑΡΤΙΟΣ 2004:

Ένας χρόνος είναι γεγονός. Το ολοκαίνουριο λαμπρό αστέρι του στόλου ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στις 2 Μαρτίου του 2003 στη γραμμή Πειραιά-Χανίων εγκαινιάζοντας με νέους χρόνους την καινούρια εποχή στο θαλάσσιο ταξίδι στα Χανιά. Στην μόλις ένα χρόνο παρουσία του έχει σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία και δικαίως χαρακτηρίζεται ως το πιο δημοφιλές πλοίο της γραμμής. Πολλά ελέχθησαν στην αρχή της δρομολόγησης του πλοίου που αφορούσαν, την αποχώρηση του πλοίου τη χειμερινή περίοδο ή τη διακοπή των δρομολογίων. Σαν απάντηση η εταιρεία με απόλυτη συνέπεια δεν έλειψε ούτε μία ημέρα από την γραμμή μεταφέροντας το πρώτο δωδεκάμηνο της δρομολόγησης 490.443 επιβάτες, 60.313 ΙΧ αυτοκίνητα και 7.765 φορτηγά! Την Τετάρτη 24 Μαρτίου από το ηλεκτρονικό σύστημα CHECK-IN του πλοίου κατά την επιβίβαση εντοπίσθηκε ο επιβάτης ο οποίος ήταν ο πεντακοσιοστός χιλιοστός πρώτος (500.001) της γραμμής. Παρουσία του κου Αλέξανδρου Παναγόπουλου και στελεχών του Ομίλου βραβεύθηκε ο συγκεκριμένος επιβάτης, παραλαμβάνοντας το μεγαλύτερο σε διαστάσεις εισιτήριο που έχει εκδοθεί από την εταιρεία. Με το εισιτήριο αυτό πλέον θα ταξιδεύει για ένα χρόνο δωρεάν στη γραμμή Πειραιά-Χανίων.

Το πλοίο κλείνει τον δεύτερο χρόνο του στην γραμμή και εγκαταλείπει τα Χανιά την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2005, δρομολογημένο πλέον στην Αδριατική. Πολύς μόχθος για την επιτυχία αυτού του πλοίου που έφερε τα πάνω-κάτω στα Χανιά. Κάτι αντίστοιχο εύχομαστε και στο νέο εγχείρημα της εταιρείας τον προσεχή Απρίλιο με το BLUE HORIZON.

Ευχαριστούμε πολύ την BLUE STAR FERRIES για την παραχώρηση των δελτίων κίνησης του πλοίου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s