Τι συμβαίνει με το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών – τι αποφασίστηκε για τη γραμμή Πειραιάς-Χανιά

Με τα αποτελέσματα του ΣΑΣ της 12ης Οκτωβρίου να αναρτώνται στην σελίδα του Υπουργείου, δημιουργούνται και εύλογες απορίες για τα θέματα και την απόφαση που ελήφθηκε.

Στα θέματα 22 και 23 που αφορούσαν την δρομολόγηση των πλοίων ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και ΚΡΗΤΗ 2 ως επιπλέον πλοία στις γραμμές Πειραιάς-Ηράκλειο και Πειραιάς-Χανιά αντίστοιχα, το Συμβούλιο αποφάνθηκε ομόφωνα θετικά στην αιτούμενη δρομολόγηση μετά την ανακοίνωση των τακτικών δηλώσεων δρομολόγησης εν λόγω γραμμής περιόδου 2018-2019.

Και κάπου εδώ τα θέματα περιπλέκονται. Για αρχή να πούμε πως η ανακοίνωση των τακτικών δηλώσεων δρομολόγησης εν λόγω γραμμής περιόδου 2018-2019 έχει ήδη γίνει από τις 09/02/2018 δηλαδή σχεδόν 8 μήνες πριν! Το περίεργο βέβαια είναι πως παρόλο που έχει ήδη γίνει η ανακοίνωση των δηλώσεων από τον Φεβρουάριο, σε αυτές τις δηλώσεις έχει δηλωθεί στο θέμα 154 το ΚΡΗΤΗ 2 για δρομολόγηση στην γραμμή Πειραιάς-Χανιά και στο θέμα 111 το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ για δρομολόγηση στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο!

Δηλαδή πλοία που έχουν ήδη δηλωθεί για ετήσια δρομολόγηση, δηλώθηκαν ξανά στις ίδιες γραμμές ως επιπλέον πλοία!

 

Το ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ που στην αρχή το θέμα του έλεγε συνέχιση δρομολογίων από 15/08/19 έως 31/10/19 βλέπουμε στα αποτελέσματα του Σ.Α.Σ. οτι το αίτημά του έγινε δύο επιμέρους θέματα:

Α) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 01/11/2018 ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ 14/07/2019 και

Β) ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ ΑΠΟ 15-07-2019 ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ 31-10-2019

Στο μεν πρώτο θέμα το Συμβούλιο αποφάνθηκε και εδώ ομόφωνα θετικά στην ανακοίνωση δηλωθέντος προγράμματος δρομολογίων μετά την ανακοίνωση των τακτικών δηλώσεων δρομολόγησης εν λόγω γραμμής περιόδου 2018-2019 οι οποίες όπως αναφέραμε έχουν ήδη ανακοινωθεί από τις 09/02/2018 και στις οποίες το πλοίο έχει δηλωθεί για ετήσια δρομολόγηση στις γραμμές ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΟΥΔΑ και ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΟΥΔΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (θέμα 143).

Το δεύτερο θέμα πήρε αναβολή και θα συζητηθεί σε επόμενο Σ.Α.Σ., κάτι το οποίο δημιουργεί απορία καθώς το αίτημα για συνέχιση δρομολογίων από 15/07/19 έως 31/10/19 καλύπτεται από την έγκριση δρομολόγησης του πλοίου κατά τις τακτικές δηλώσεις της περιόδου 2018-2019! Θα ήταν συνετό να μάθουμε γιατί η ετήσια τακτική δρομολόγηση από 1/11/18 έως 31/10/19 έγινε 15/07/18 έως 14/07/19, δεδομένου οτι η έναρξη δρομολόγησης του πλοίου τον Ιούλιο του 2018 έγινε μετά από απόφαση του Σ.Α.Σ. για κάλυψη των έκτακτων συγκοινωνιακών αναγκών!

Τελικά μήπως όσοι συντάσσουν τα πρακτικά των συνεδριάσεων δεν τα συντάσσουν σωστά ή μήπως η νομοθεσία είναι διάτρητη;

sas 22 23sas 24

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s